En KANON helg

Fredag:
Jobbade först på dagis sen ut till Birsta för ett par timmar på Gina! :)
Efter det vart det ett välförtjänt slapp i soffan till The fast & the furious - Tokyo Drift, NICE film! :P
Snygga bilar & karlar! ;P hahaha

Lördag:
Skulle på Fresks med Sandra för att kika på tapeter men dom hade stängt så det vart Bauhaus istället, inte så mycket att hänga i julgranen där inte.. Sen vart det jobb för mig på Gina! :)
Åkte hem med Pillan och planerade en hemmakväll men det vart utgång med Sandy & Carry...  ;) För att sedan plusas på av Jossy! hahaha.... Vi kikade in på Memento Palace men men... Inget för oss!
Så det vart Oscar istället! Och där var det full fart! hahahaha...
Timrå grabbarna utmärkte sig rejällt då dom haft maskerad! Och Dragons grbbarna, ja dom ser man ju! hahaha....
Foppa intog Oscar han med! :P hihii... Satt vid ett bord och glassade han!
Jaja, sjukt roligt hade vi... Säger bara sovplats & pannkakor jag! hahahahahahaha..

Söndag:
Vaknade innan 7, för att hinna tvätta på morgonpasset, inte så bra planerat men men.... 2,5 timmes sömn fick man iaf! Efter tvätten vart det en riktig powerwalk med Sandra runt Sidsjön (25 minuter!), helt sjukt, har ALDRIG gått så snabbt i hela mitt liv! ;D
Hem och tog en låång dusch, sen vart det film.... Fast & Furious (den nyaste!), grym den med! :P
Sen började jag titta på Bedtime Stories, men jag somnade... Blev sedan väckt av att Karin (pappas fru) ringde mig hem och frågade om jag skulle med på Bite Line! Ja, varför inte. Lite mat är ju inte helt fel.
Sen ringde Sandra och sa att dom också skulle på Bite Line, fast en timme senare... Så när pappa gick, så joinade jag dom istället för lite chitchat om gårdagen och kommande helg! :P
FETT NICE!!!

Nä, nu ni ska jag se Ensam mamma söker, sen blir det ett nytt försök med Bedtime Stories!

CIAO

Kommentarer
Postat av: sandy

kolla likheten på min blogg...;)

2009-10-18 @ 20:27:48
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0