Den heliga tiden

Okej!?
Från och med nu har jag min heliga tid mellan kl. 22-08....
hahaha.....
Alltså, jag tar inte emot några samtal eller sms då! Vill ni nåt ta det före eller efter denna tid!
Om du inte sitter i en RIKTIG KRIS förstås!

Detta skrivs p.g.a. att någon ringde precis då jag skulle försöka somna och imorse såg jag att jag fått ett sms (dock vaknade jag inte av detta men ändå!)....
Och detta är inte första gången detta händer... :/
Lite tröttsammt bara!

Nu undrar ni säkert varför jag inte sätter mobilen på ljudlös eller har den avstängd om det nu är ett så stort problem?!
Jo, så här är det...
Eftersom jag inte har något riktigt jobb utan extrajobbar typ överallt! Så måste jag ha telefonen på om det skulle ringas in ett sådant, ett jobb alltså!


Vill inte verka elak eller så... men nu vet ni! ;P
hihihi....

Remember the holytime!
22-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0