Uppladdning

I helgen har vi varit i stugan, jag har laddat om mina batterier och kollat hur det blir bäst på nyår med saker och ting.. :)
Vi har också varit på Dippan och ätit och sett Wallmans Dinnershow, extremt bra för övrigt och mycket roligt! Bra servitriser och härlig stämning och GOD mat! :D
Såå många plus till dom...

Annars har vi bara slappat och kollat runt i butikerna på torget!!
Uppladningen har varit just de, att slappa bara...
För det kommer bli en HEL del jobbande nu i december och jag är inte ledig en enda helg förens helgen efter nyår! hahaa.... Men det är bra! :)
Slit kan löna sig... ;)

Nu ska jag packa upp såå....


Ladies and gentlemen, Mumin has left the building!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0