Helgen som gått med farsdag

Fredag:
Jobbade på dagis... Hann hem och sen vart det ner på stan en sväng med Pillan innan jag skulle hämta upp pappa & Co. och skjutsa dom till Travet!
Sen vart det tacos och Idol med The DreamTeam! ;D

hahaha....
Mycket skratt och ja.... hahahaa!!!

Lördag:
Åkte och lämnade pappas bil som jag lånat...
Sen vart det fika på stan med Pillan! Handla farsdagspresent och hämta ut klänningen från Lindex!!! ;)

Sen vart det hem igen och piffa, Sandra hämtade senare upp mig och så möte vi upp Pillan på Thaikiosken! :D
Fest hos Pillan stod på schemat och fest japp det vart de! Den en söp ner den andre... Eller försökte iaf!!!!!
Sen vart det både MP och Oscar! :P
Bussen tog jag hem och själv var jag att göra de..... Endast busschaffören och JAG!

Söndag:
Vaknade, klädde på mig och for till mamma för att fira Sove på farsdag! Tårta och Trocadero, en snabbfika alltså!
Sen skjutsade jag hem Pillan och hann precis hem och fixa inför min pappas farsdags-fika hos mig innan dom plingade på dörren!
Farmor var med hon också.... Och min snälla pappa torkade bort ägget på balkongfönstret! :)
Efter dom åkt, diskade jag undan och sen hämtade Pillan upp mig.... Det vart pizza, godis och repriser, serier och film!!!! Mys!!!

Idag/måndag:
Jobbat, till 17 istället för 13..... Trött som ett as!
Imorgon börjar jag 7.15 och jobbar till 16....
Men efter jag kommit hem idag vart det en lååångdusch sen köpte jag med mig hamburgare från BigBoy och for till mamma en sväng!

Men nu ska jag hoppa i säng!
Ska ju som sagt upp omänsklig tid imorgon!!!!! SUCK!!!

Detta är alltså min pappor som jag firade igår:
 
Dom bästa!

G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0