Valborg + massa annat

Jag måste bli bättre på de här nu!
Det kommer ju bli så långa inlägg.. :P

På sista april/valborg var jag och Sandra och Pillan (som kom efter jobbet) ute på Spikarna!


Igår var jag på stan en sväng och lämnade igen en klänning, sen köpte jag fina armband på Lindex istället:

På kvällen var Sandra och jag hos Frida och såg film...
Frida åt även världens största pizza! haha...

Hon åt 1/4 av den, sen var hon mätt! ;P

Idag har Sandra och jag suttit en stund på Waynes och pratat, sen rantat runt på stan...
Köpt lite presenter till Lotta och hennes familj, sen for vi dit och fick kaffe. :)
Sen in till stan igen för att ta Benjamin till N:a Berget och avlasta hans föräldrar lite! :P
Lekte och busade där uppe!



Så en bra dag trots nackont...
Nu lider man av frossa också! :/
hahahaa...
Ibland har man det inte lätt inte.
Så jag hoppar i mysbyxorna och tjocksockarna och lägger mig på soffan!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0