Byxuppläggning

Idag har varit en helt störd dag på jobbet!
Och det vart ju inte bättre av att man hade vaknat 04.20..........
Så har varit sjukt trött och barnen har varit sjukt döva! hahahahaha
Men när jag kom hem fick jag sova....en kvart...sen var familjen här.
Skulle ta och lägga upp brorsans kostymbyxor tills imorgon då han ska knäppa studentkort! :) hihi
Så det har man gjort plus att pappa fixade middag:

pizza!

Sen vart det halv Äntligen hemma innan jag somnade och vaknade för att byta kanal sen somnade man igen och vaknade nu... typ!
Ca. en halv timme in i The Menatlist....
TYPISKT!

Nu blir det dusch, ingen idé att se slutet på det sistnämnda programmet, för sen blir det sängen för denna trötta dam...
Åldern tar ut sin rätt...
Och då är det 2 dagar kvar innan jag blir 1 år äldre...
SJUKT!

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0