20.11

Hej och hallå...
Nu har nästan hela dagen gått!
Och jag har haft en toppen dag med mig själv! :)
Städade och tvättade imorse...
Sen vart det en sväng ut till Birsta, skulle ut och kolla på Blomsterlandet efter jordgubbsplantor och zinkkrukor! :P
Men istället vart det smultron och Dahlier och zinkkrukor, jord och lecakulor... :D hihi....
Och en ljuslykta med ljus till ballis!
Men det vart inte bara en tur utan två... En först då jag köpte blommorna och vita krukor, sen for jag hem till mamma en sväng och ändrade tankarna med krukorna så iväg igen och zink vart de... Och ljuslyktan!
hahaha.....
Så har farit runt som en tok med ett leende på läpparna mest hela tiden... haha..
Folk har tittat på mig kan jag säga och flinat tillbaka.... härligt!

När jag kom hem planterade jag ner allt på en gång... Så ivirg är man!
Och fint vart det!

Smultron och dahlier...

Ljuslyktan från Village! :)

Men nu behöver jag ett bättre ute bord (för som ni ser så är den jag har orange!) och så en bänk att ställa blommorna på... För innan jag är färdig med balkongen ska det finnas vallmos, hallon, jordgubbar och amerikanska blåbär där också!
Och ett bättre glov...

Nu ska jag göra middag sen piffa lite sen hämta Sandra på tåget! :)

Ha en fortsatt bra lördag...

5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0