14e maj är min dag


Så gammal är man nu... Helt sjukt!
Och snart går det bara utför... haha!

Tänkte lägga upp lite bilder från dagen, men presenterna får ni se imorgon då pappa & co. varit här också!
Så här har min födelsedag varit då:

Ballonger på ballis, sol och blå himmel, jobbaroutfiten :)
Barnen sjöng för mig också, idag på dagis, och så fick man många gratulationer bla. "Grattis på bästisdagen Sandra!"
och en av små killarna gav mig en puss också, då han skulle gå hem! hihi....

Chokladbolls tillverkning, fördukat, tårtan!

Födelsedags outfit (som är nerskvätt med kaffe nu!)

Fika med mamma och resten av släkten, Benne brottas med björnen som är lika stor som han själv!

Bror spelar GH World Tour, mys, lek... hahaa..

Sen kom tjejerna på besök, deras tårtbitar, min tårtbit... :P hahaha!

En trevlig dag alltså! hihi... ;)
Nu ska jag se om jag får plats i sängen, Benne har bäddat ner alla nallarna, så det är inte så säkert!


Go natt från en nybliven 23åring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0