07.00

God morgon! :)
Idag är det lördag mina vänner och jag sitter här för nu ska jag ta och tvätta lite...
Jag vet att det är omänskligt att kliva upp så här tidigt en lördag då man är ledig men har man sovit som en käpphäst så har man...

Såg matchen mellan Kanada och Sverige igår...hmm... Brons match på söndag (imorgon!), behöver jag säga mer?!
Det var det enda som jag hade att se framemot på min fredag kväll... Jaja, så kan de gå!

Undra vad man ska hitta på idag då?!
Sandra är i El Stockholmo och kommer hem inatt typ! :/
Pillan och Frida har packat väskorna och flygit till London.. :/
hmm....
Nån som är hemma och vill umgås idag kanske?!
hahaa.... Annars blir det städning....

Jo hörrni! Filmen Taken, har ni inte sett den... Se den... Sjukt bra film men hemsk!
Det handlar om trafficing, att sälja unga fickor och göra dom till horor...

Nä, tvätten var det!

En sak till ;P
hihi....

När mjölken går ut fyller jag år! ;)

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0