I´m home and with my love

Sitter nu hos Pillan, min andra hälft... :)

När vi kom hem ikväll, så kom också polisen och brandkåren in på min gata, by the way... Men vad vi såg var det ingen storbrand, får väl ta och läsa på st.nu sen....

Ja, varför jag sitter här istället för att vara hemma är för att just min andra hälft ringde på en gång jag kommit innanför dörren och undrade om jag var på väg snart... hahaha... Hon är lite nervös innför sitt lilla äventyr till södra delen av Sverige... Och vem måste inte stötta om JAG! :D
Och det gör jag ju såå gärna sååååå!

Måste ju också berätta att jag var på en av Sveriges bästa, kan man säga konsert... hmmm... Ja, jag gör de...
Iaf var jag och pappa på Bygget igår och såg Backyard Babies spela... Helt sjukt grymt bra....!!
Dom är faan bäst alltså! Så ni som inte var där missade något iaf, men Pillan, dom kommer till Gatufesten har jag hört också!! hahahahaa... ;)
Man kan även säga att det fladdrade i näsvingarna!

Nä, ska checka så hon verkligen har med sig allt nu... :P
Det är ju bara 2 timmar kvar och hon far runt som en yr höna. hahahaa...

Bilder från veckan kommer kanske, iaf några, imorgon tror jag... :)

Svisch svosch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0