Las helgas...

Igår var det jobb, och jobb blev det... Varmt och eländigt....
Sen hem och piffa å fixa inför kvällen...
Runt 19 hämtade jag upp tjejerna sen drog vi ut till Stavreviken och firade Ronssa... :)
Sjukt kul, massa drinkar åt alla utom mig! Jag är en mästaren på att blanda drinkar btw...! :P
Och en massa skratt och tok och bus!
När myggen vart för närgången drog vi in till stan och härjade på Oscar istället, Sandra och Pillan skulle BARA ta en drink...! Det slutade med någrga drinkar, lite champange och några Minuts... hahahahahahahahahahaaaa!
Och så en korv på de mä, med Ä! ;P
hihi....

Fick hämta upp Pillan idag då vi skulle till jobbet.... Hon mådde som hon mådde hon. :P
Men kul hade vi iaf igår och tur var väl de...
Bara en massa tok!'

Jobbat har man gjort i värmen igen... Sjukt varmt ute... Runt 28 grader... :/
Helt sjukt men då jag kom hem hoppade man i lite badisar och Sandra hämtade upp mig, sen for vi till Bergafjärden och slappade lite innan det vart dags för en kebabtallrik på Kebab City!
Där var det skönt i vattnet kan jag säga.... Mmmmm.... :)

Nu ska jag trixa lite, och tror det eller ej men jag tror det blir en tidig kväll! :P

Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0