Resten av dagen

..har jag spenderat hos mamma fast ingen mamma hemma! :P
hahaha...
Dom är i stugan, dom har ju fortfarande semester... Men det lät som om dom skulle komma hem snart!
Har iaf solat på balkongen, tvättat lite och klippt gräsmattan! Med handjagaren, hahaha....
Sjukt mycket gräs, men det är tur att det inte är så stor gräsmatta....
Stötte på 2 små grodor och en tjock och lång äcklig mask.... bläää!!!

Så man kan säga att jag har bott på balkongen idag för det är där jag har varit mestadelen av tiden...
Skönt med solen på en ledig dag! :)

Sen jag kom hem har jag bara legat på soffan och slötittat på tvn.
Ska nog pallra mig in i duschen innan det blir sängen..

G´natt


Lika nöjd med min gräsklippning idag som med festen i lördags! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0