På vingar av stål


Imorse var man uppe ca halv 6....
Skjutsade Sandra och Marcus till flyget, man blir som barn igen, när dom gick mot incheckningen sprang jag upp till fiket för att se bättre... Älskar att se flygplanen! :)
Ska nog bli flygplatsjobbare när jag blir stor! Men vad?!
Brorsan och jag var som tokiga när vi var liten och skulle hämta pappa från hans jobb som ligger alldeles bredvid.... Vi sprang alltid till fönstren och skulle se om det fanns några flygplan som skulle landa eller lyfta! hahaha...
Jaja, nostalig vart det iaf... :)

Resten av dagen har jag ingen anning om vad jag ska göra med... Sitter just nu på ballis och solar lite (suttit ett tag!) och inväntar något bättre förslag från någon som kanske är ledig men Pillan, Camilla, Millan Frida jobbar!

Sååå är någon annan ledig så hör av er!!! :P

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha, Jag ser dem dagligen och är lika faccinerad varje gång! Du får komma och ha barnkalas eller varför inte möhippa ute hos oss:-)

Kram Emmelie

2009-07-29 @ 20:38:19
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0