Klockan är 07.27

Va faan gör man uppe nu!? Sov människa....!

Ja, det skulle man ju vilja, men sover sjukt dåligt nu... Och vaknar super tidigt!
Inatt somnade jag nog inte förens halv 3, 3... Pratade med Sandra i telefon ca en timme etfer att ha sett färdigt Dirty Dancing och vaknade kl. 6.15...! *suck*
Dock hade jag ju ställt klockan på 6.30 eftersom jag bokat tvättastuga kl 7... Snicigt värre! Men jag vet ju hur jag är, så den tvättiden är inge problem för mig inte! Pigg som en den lärkan man är!!!! :/

Idag spöregnar det, IGEN! När ska det bli bättre väder då måntro?!
Det blir väl en tripp i staden iaf... Sen kanske tom. en sväng ut till Birsta... Vad sägs, Sandra?!

Vad har mer hänt då..?
Jo, inte fått nå jobb på Toys r us som ska öppna här... Dom hittade tydligen nån som var bättre...

Sen jobbade jag ju faktiskt med Pillan i onsdags på Gina, som vanligt alltid lika trevligt där ute... Efter vi slutat (som vi gjorde samtidigt!) så drog vi  hem en sväng sen vart det till att hämta upp Sandra och så drog vi på Olearys och käkade.... :)
Det var sjukt mysigt efter den dagens arbete...

Igår vart det en sväng på stan med fika, sen på kvällen vart det uppvisning av Mary Kay produkter hemma hos Camilla... :)

Nu ska jag snart ner till tvättis igen, sen blir det till att moppa golvet här hemma...
Och städa till det lite....

Men vi kanske ses bland regndropparna senare....
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0