En händelserik dag...

Idag har jag faktiskt varit mycket duktig!

- Beställt klipptid
- Ringt lönekontoret om arbetsgivarintyg.
- Sopsorterat
- Sökt 3 jobb
- Postat Tradera-sålda skor
- Varit på Arbetsförmedlingen
- Shoppat lite med 'personal shopern' Frida

(det vart bara ett vitt ribbat linne & halsband av allt jag provade, så länge!)
- Tagit en snabbfika med Frida
- Åkte ut till pappsen
Där fick man mat, påfyllning av spolarvätska samt en extra dunk! :)
Lånade några PS2 spel och fick med mig ett par skriller hem också...

hehe...

Nu hemma har jag pysslat lite med mina kollage-tavlor och kollat på Idrottsgalan...
 

Nu ska jag snart ta och se Sex and the City sen blir det sängen, för imorgon är det faktiskt jobb på dagis som gäller!

Ha en underbar natt tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0