8e januari

Jag tror banne mig det regnar ute... WHY?!

Och sen blir det inge fjällen i helgen heller...

Men däremot är man eftertraktad, iaf på jobbfronten... haha... Igår ringde dom från båda dagisarna som jag brukar jobba på, första dagen liksom...! :P
Så då har man jobbat där dom här två dagarna och även imorgon! :)

Sen har jag ont i armen, pga. blodgivningen imrose... Dom där nålarna är inte att leka med inte...
Ont på sidan av låret har jag också, kommer få ett fett blåmärke om jag har otur, eftersom jag gjorde snyggaste vurpan på väg till ICA, jag hoppas ingen såg mig för det gjorde FRUKTANSVÄRT ont!
Och det gick inte att skratta bort de precis....

Nä, nu ska jag ta och ta bort gammnagellacket och sen lägga mig på soffan en stund... :)

Go natt

Jo, en sak till..
Gå inte till gynekologen, det gjorde jag och hans underrede var bart... Han hade bara sin vita doktorsrock på sig, och han bettede sig precis som om det var hur normalt som helst! Och när han skulle börja undersöka mig....

...vaknade jag, SOM TUR VA!
Drömmer helt sjuka drömmar nuförtiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah... oh my god... konstiga drömmar... minst sagt :P hahaha

2009-01-08 @ 22:57:23
Postat av: Sandra

hm... skickade ett nyss men verkade inte vilja gå fram..:P så jag provar igen.. och skrattar åt dina tokiga drömmar :P

2009-01-08 @ 22:58:52
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0