Helgen

Då har man jobbat färdigt för den här veckan och imorgon startar vi en ny! :)
Maria ringde i fredags och frågade om jag kunde jobba på Barnens, och inte tackar man nej till de inte... Så det har man gjort...
Igår var det ju Alla Hjärtans dag, min kväll spenderade jag med Pillan och vi åt en fin fin middag tillsammans... :P

Felix paj, sallad (ur kräkhinken!) och hallon sorbet till efterrätt!
Och till detta festliga drack vi 'Chateu de laugård'..... :P hahaha...
Och så tittade vi på den skrikande apan som håller i Melodifestivalen (jag störde mig mest på henne och hennes fruktansvärda dåliga skämt!) och så han i H.E.A.T som hade Gina tights och PTV! ;D

Idag har det varit mer jobb, sen mest soffläge och Ipren-pulning! :/ Not så nice, but it's the time of the month!

Jo, en till kul grej jag fick se hos pappa i fredags... Jag och han var med i ett matchprogram här om sistens... hahaha.... Helt sjukt!
Programbladet:

Finn fem fel-sidan:

Vi är alltså i den röda ringen jag har gjort... :)
hahaha....
Förklaringen:
Vi sitter alltid kvar en stund för att slippa kaoset på parkeringen, och så råkade vi hamn med där uppe i hörnet...
Dålig bild dock, men det är vi!
Man ser de super bra i programmet! :D
hahaha...

Nu ska jag snart bänka mig framför tvn och Beck!

Go natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på namnsdagen...;)

2009-02-17 @ 08:08:15
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0