FREDAG!

Änteligen!

Det har varit en jobbig vecka, tycker barnen på dagis har varit jobbiga också, känt mig sur  och tjatig mest hela tiden.... hahaha!
Man har väl sånna perioder helt enkelt!
Men nu blir det 2 dagars vila, och det behöver jag...
Fast jag är redan rastlös...! Bläää...

Och imorgon jobbar Pillan så vad ska en jag göra då då?!
Nån som vill hänga?! Call me!

Ont i knät har jag också.... Jävla klantärsle man är!!!!!!!
Ramlade i en 4 stegstrapp på jobbet igår, den är i sten med fossiler i!
Små tjejerna som såg mig åma mig på golvet sa bara, men Sandra sluta och kliv upp!
Det gjorde ju snor ont ju! I tån och knät!
Idag har man haltat, hatar att ha ont!

Sen har Älan bälan dragit till Malaysia med karln sin...
Kul för dom! :P haha...
Vissa reser för sina pengar, den dan jag HAR pengar ska jag köpa ett nytt KÖK! :D
Man har olika drömmar helt enkelt...

Nä, nu nyheterna... Sen slutet på Let´s Dance!
Sen kanske det blir sängen och en bok...

Hoppas ni är lika glad att det är fredag som jag...!


För så här glad är jag... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0