5 februari

Ja, då har man åkt på en förkylning igen!
Mår sjukt piss just nu kan jag lova....

Idag har man först åkt med Camilla och handlat lite, sen hämtat Pillan och mött upp Henke & Sofia för en fika på stan... :)
Sjukt skönt att bara sitt och snacka massa goja!
Trippat runt på stan har vi också gjort, köpte mig en kjol och en klänning på Gina... ;) hihi....
Sen lyxade Pillan och jag till de med Kina mat och Ben&Jerrys... NICE!
Slappat framför tv på hennes gigantiska soffa och skrattat till magarna exploderat.....typ!
Sjukt skön torsdag förutom allt snorande förståss! :P

Om det inte ringer nåt från jobbet imorgon ska jag lova att jag ska ta min sjuka kropp och gå till Fresks och köpa mig en sån där kam man måste ha då man lägger mosaik. Sen ska jag ta och fixa till mina fönsterbrädor....

Sen försöka hitta en dejt för kvällen?! hahaha...
Känner du dig manad, hojta till! :P



Jo, vi ska ju faktiskt gratta Barie också som fyller 50 år...
GRATTIS!

Helt sjukt...
Ser inte en ut som en dag över 25...
Hur gör hon?!
;P



Farvel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0