Helt uppe i varv

Jag hann med allt på listan från föregående inlägg och lite till... :P
Är man inte duktig så säg!
Dock hade dörrarna på min bil frysit fast så dom gick inte att öppna då jag skulle åka ut mot Birsta och jobbet, ingen av de 4!
Lite smått panik då, med tanke på att jag tänkte hinna med en del ärenden där ute innan jag började jobba så jag skulle slippa ta dom imorgon!
Men så ringde jag pappa och han stängde jobbet för att komma och hjälpa mig. Han fick upp dom, men så är ju han äldre och starkare han också, sen byte vi bilar, han tog min (som är sin) och jag tog hans, den som kommer bli min så småningom, kanske!
Så jag hann mina ärenden ändå, plus att jag hann käka innan jag började. Sen var det full gas! Och på min "lunch" så fixade jag det allra sista!.... hihi....
Så himla bra. Imorgon kan jag pusta ut, och bara sitta och pyssla med det allraste sista inför julafton! :D
Sen ska jag ju jobba imorgon med men börjar ju inte förens 16 som idag! :)

Sweet!

Nu äre go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0