Bebisar i bokform

Var rimmet på min första julklapp som jag fått av mamma & Sove!
Kan ni gissa vad det kan vara?!!
Jag kunde knappt... hihi.... Pappa S var listig där...

Och JA, jag har tjuvöppnat! ;)

Dom kom hit efter jag jobbat klart, slutade ju 21 idag så dom kom nån gång runt 22! Vi har fikat och pratat lite och bytt julklappar eftersom jag ska fira med pappa min, och sen far ju dom till stugan endera imorgon eller på juldan.
Så det var ända dagen vi kunde! :)

Jag visar imorgon vad det var i paketet... ;P

Men nu ska jag visa vad jag mer fått!
Fick en liten julpåse av Jessica the chief med smått och gott

(godis, ansiktsmask, handcreme & läppbalsam!)

Sen fick jag ett armband av Sandra (fast vi inte skulle ge varandra nåt!)

hihi.... Fin fint! :D

Så nu ska jag pyssla lite innan det blir läggdags!

G´natt
&


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0