21.12.09

Idag har man bra varit och ränt... hahaha!
Först på stan med Pillan, Rille & Krille! Japp... hahahaha!!!!
Sen Birsta och stan med Sandra, träffat Frida med syster en sväng med!
Sett en plogbil puta upp en lastbil med polisbilar framför och bakom! En lastbil som backade i neförsbacken på E4an, en som stod och brände gummi/slirade på toppen av backen, en bil som kört ner i diket men fått bogserhjälp av en lastbil! Ja, KAOS har det varit idag minsann. Folk kör lite halvdåligt när det blir så här, bromsa i tid och tänk efter ör mitt råd! :)

Men annars är det helt underbart att det kommit ca 1 meter snö på 2 dagar! hihi... Det blev en vit jul iaf! :D
Dock måste jag ta och gräva fram bilen imorgon... Men det är då de, på med täckbrallorna bara och skoterskorna! ;P hihi.... MYSIGT!
Nått som inte är lika mysigt är detta...

Pernilla (och jag) hade skor med öppen tå i lördags!
MEN Pernilla var barfota som man ser! hahahahahahahahhaaaaaaaaaa......
Jag hade iaf strumpbyxor! ;)

G´natt


Kommentarer
Postat av: Pillan

höll ju för f**n på att frysa ihjäl om fötterna.

dock finns ju även dom berömda lackleggingsarna med på bilden ;)

2009-12-22 @ 09:16:11
URL: http://pernillawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0