Tjena...

Nu äre augusti! :)
Eller jag det är ju 3e dagen på augusti men ändå....



Har iaf nyss kommit hem fråm en promenad fram och tillbaka till stan, sjukt skönt vill jag bara meddela....
Har fått höra både bra och dåliga saker på vägen från mina vänner genom telefonen... Mest dåliga, men jag hoppas det ordnar sig!
Så har inte hunnit tänka så mycket själv men det orkar jag inte heller så.... Fy faan säger jag bara!



Jobbat har man också gjort idag... Inte mycket folk men vi har haft att göra ändå! Tur är väl de....
Dock har klockan tickat sakta iaf....

Sen har syrran Viktoria varit förbi med en present till mig som dom köpt på sin semester... En ljuslykta som är en döskalle från Kosta Boda, mycket fin.... :)
Ni kanske får se en bild senare...

Nu ska iaf jag ta en dusch sen blir det sängen...



Dagens pepp-ord:
Du är fin som du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0