Nytt in, gammalt ut...


Allt från Gina, såklart!
Stickad tröja, den enda som jag kanske passar (ganska) bra i, linne (lite tveksam, hmm...), spetsstrumpbyxor, t-shirt och kjol! :D
wiiiiiie!
Morgondagens jobboutfit är den till höger...! Bá så ni vet! ;P
Tror banne mig jag ska krusa håret också, vad tror ni?!...
Lite 80-tals känsla! hihi.....


Sen håller jag på att lägga ut massa kläder som jag aldrig och knappt använt på Tradera!
(kanske kommer en länk sedan)
Så jäkla skönt när det blir lite hål i klädkammaren..men dom fyller man upp ganska fort igen! hahahaha....

Nä, ska fortsätta nu jag....

G´natt

Kommentarer
Postat av: noice

haha snygg tröja :p

2009-08-29 @ 11:54:47
URL: http://mittnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0