Lördag...

Igår var sista dagen på Barnens Hus... Sommaren är nu över... Tråkigt...!
Men jag fick iaf vara nere på lek och skoja lite med Elin och Jeanette.. :)
Ni förstår nog inte hur roligt vi har det ibland! hahaha.....

Sen fick jag mat hos mamma och pappa, grillat.... smarrigt värre! Och hörrni.... Kokta, färska rödbetor de är gott de!

Idag är jag taggad till tusen... Det är fest som gäller.... Kervan fyller 25 år...! :D
Ska bli sjukt roligt, hoppas jag.. Men våra små gulltroll (the boys) är ju med såå... Det kan inte bli mer än roligt värre!

Nä, ska ta och låta nagellacket torka och fixa håret... :)

See ya...





Dagens pepp-ord:
Idag är vi garanterat snyggast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0