ojojoj...

Söndag idag och jag har haft påsklov från dagis denna vecka!

När man är ledig får man ju sova hur länge som helst, men undantag finns och det är JAG!....
Förstår inte att man inte kan vara lite normal och kunna ligga till minst 9 iaf...
Har haft en massa konstiga drömmar under nätterna och så fort solen går upp har en jag vaknat! :/
Lagomt less men pigg var man ju också då man vaknar 7...
Men efter att ha varit ledig i 3 dagar och inte gjort nåt vettigt, bara flummat runt i princip blir man rastlös... Vad gör man då?!
Jo, man har en vän (Pillan) som ringer och frågar om man kan komma in och jobba hos dom (tack gode gud för de..!), så man hoppar i kläder och far som ett skott! hahaha...
Middag vart det med just Pillan och Frida den kvällen... Tacos vart det! Smarrigt värre!

Fredagen vart det morgonprommis och jobb... Pillan var så klart ledig! hahaha...
Sen hem byta om och en prommis igen med P plus middag (kycklingsallad), alltså en hurtig fredag!

Igår vart det ju lördag, jag väckte Pillan och hon sprang till Nacksta för att vi skulle hinna gå en tur innan jag skulle jobba, Granlo turen vart de då... Hurtiga bullar så säg?! Skönt var det men det blåste, och det var endast vi som var ute vid halv 9 tror jag! haha...
Solen sken ju också.... :P
Sen for jag till Birsta för att jobba lite... :)
Sen middag och film med Pillan.... Somnade nog till också lite i hennes soffa... Sjukt trött man kan va ibland!
Ont i fötterna har jag också haft denna vecka, hahaha... Och blossor på tårna! :P

Men idag är jag ledig och bloss-fri och ska fara till mamma och pappa och kolla igenom barnböcker! :)

Som sagt så har man varit rätt duktig denna vecka med minst en promenad per dag! :) Och så har jag slagit steg rekord också,över 18000 steg på en dag, inte dåligt!
Jag har shoppat också, för några slantar i sparbössan! hihi...
 
En tunika från Carlings och en topp från Gina! :)
Mycket fina...
En lite hårdare och en lite sötare!
hihi...

Dags att svida om från pyjamas kanske....
:)

Ha en bra söndag!

//FlumBerta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0