Måndag

Jaha, ni....
Helgen?!
Den har bestått av hockey, städning, promenader och bara lugna puckar! :)
Igår var man hos pappsen och lagade bilen och fick sig lite mat! hahaha...
Sen har jag ju fixat mobilbloggning också, tataaaaa! :P

Idag var man uppe tidigt, först besiktning (tyvärr måste man tillbaka med Doran!) och sen jobb....
Barnen på dagis idag har varit helt tokiga, hahaha.... Full i faan helt enkelt! :P
När jag kom hem från jobbet var det bara powernap som gällde, för ryggen tar kol på mig just nu...
Förstår inte vad jag gjort, förmodligen lyft nåt eller någon fel. Men det brukar vara över vid det här laget!
Har ju haft ont hela helgen... Bläää!
Det går väl över får vi hoppas.

Nu ska jag ta en snabbdusch sen blir det sängen!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0