Efter 12 dagars jobbande

..är man ganska trött! :)
Det har också märkts idag... Kan jag lova!
hahaha... Helt snurrig!

När man kom hem idag hann man bara värma på lite soppa och sen var det hockey på tvn som man följt! :)
4-1 till FBK vart de, så nu står det 1-1 i matcher där mellan dom och HV71!
Undra vem som ta SM guld!

Vad hittar en jag på imorgon då tro?
Pillan jobbar ju helgen hon, som vanligt... Hon var ledig idag MEN då jobbade ju jag!
Alltid är det så... haha!
Så är det nån som har tråkigt imorgon kan ni ju höra av er! :P

Nu tror jag att jag ska blåsa ut ljusen och hoppa i säng, jag vet att det är fredagkväll men ögonen hänger, ben och rygg gör ont! Så det blir nog bäst så!

Ha en underbar natt.. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

TACK TACK TACK :D

2009-04-04 @ 12:17:31
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0