Torsdag!

Igår iaf skulle jag göra middag till Camilla kom hem, vi skulle ha ris och kyckling och wokgrönsaker...
Hon skulle vara hemma till 21.00! De va hon också... Men maten var inte riktigt lagad då... Inte ens halvt lagad!
En annan (läs jag) hade tyvärr somnat i början av Top Model 10 (kl.20.00) och vaknade av att hon var vid dörren och ville komma in... Så det blev alltså ingen middag gjord...! Tack vare mig!
Dock skyller jag på förkylningen och barnen på dagis... Därför somnade jag på soffan, som vanligt den senaste veckan!

Idag då så slutade jag tidigt, for ner på stan och köpte lite stuff till min stol makeover! Det vart tyg, skummgummi, häftpistol och sprayfärg...
Before..

Material..

Pågående arbete...

Ryggstöd halvfärdigt...

Sprayar benen..

..och passar på att spraya min tänkta postupptagare som ska hänga under brevinkasstet...

Färdig sprayat!...

Sydde fast själva bakstycket på ryggstödet!

Den färdiga stolen!!!

Snygg va?! ;D



Sen då var jag på affärn och hämtade ut ett litet paket på Posten, en klänning.. Dock måste jag tänka lite om jag ska ha kvar den eller inte... hmm....
Ja, iaf då så köpte jag bröd, Stödebröds tunnbröd... Fasiken alltså.. Man skulle köpa sig ett gäng att ha i frysen, sjukt gott de tunnbrödet!
I LOVE STÖDE!
mmmmmmmmm.....

En annan nyhet eller nåt... Alla, typ alla, i familjen Åldemo har dragit till Spanien för att träffa vår farbror...
Jag fick stanna hemma!!
Pappa sa att han hade inte tänkt på mig då de beställde resan... Fast sen sa han, du skulle väl hellre jobba!
Ja, de skulle jag eftersom jag vill kunna bo kvar ett tag till! haha... Så det gör inget men jag hoppas på ett vykort och en hälsning från farbror Jan från det soliga Spanien.... :)

Nu hade jag nog inget mer att berätta tyvärr... haha....
Eller skönt tänker väl ni... Slipper vi läsa mer idag!

Imorgon är det fredag och man jobbar igen... Till 18.30... Jag har dragit vinstlotten och fått stängningen imorgon!
JIPPIIIIII!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: normalin

jävligt snyggt :D

2008-09-11 @ 23:33:09
Postat av: Frida

Duktig du är :D skitsnygg jue ;)

Har pillan pratat med dig? Fika med "gamla gänget" på söndag troligen... (du, jag, sandra & pillz)

2008-09-11 @ 23:55:19
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha men.. glömma mumin så där? så får man väl inte göra.. ser att frida har skrivit till dig angåene fikan? kan du?

2008-09-12 @ 09:49:43
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg stol by the way!!

2008-09-12 @ 09:51:48
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0