Fest & Övik

Igår var man ju på fest med Barnens Hus gänget, åt gott och hade skit roligt! :D haha.... Sjöng Sing star och tittade på kundvagnsrace mellan de 2 födelsedagsbarnen.... haha... Sjukt roligt!
Senare åkte vi in till stan där jag mötte upp Camilla och vi gick på Olles och Oscar! :) haha...
Fullare vart man och mat från Kebab City åts hemma hos Camilla i soffan... :P

Idag vakande man tidigt... Tog en lååång dusch innan mamma, pappa, brorsan och hunden hämtade upp mig för att fara till Övik! William (hunden) har lärt sig spela död! haha... Det såg sjukt roligt ut då brorsan visade!
Väl i Övik svängde vi förbi den gigantiska Swedbank Arena innan de var dags att äntra museet och se STAR WARS utställningen.... Fy fasiken va häftigt alltså!
Efter att ha blivit lite skrämd av självaste Darth Vader fick jag se min idol, Yoda! :D Han är häftig han!


Den här Yoda i exakta skalan och detta lasersvärd kunde man köpa i souvenirshoppen(?!)...
9500 kr & 1700 kr!
Dock ville varken pappas eller min plånbok vara med på dessa summor... Så vi gick därifrån glad ändå med många kort!
På vägen hem vart de MAX och sen en sväng in på Fjällräven... Jag köpte mig en Kånken! ;D Super happy!


Jo, förresten.... Äntligen ska jag även få en nya soffa... På min så har ju fjädrarna släppt under.... :/ Men den nya kommer om typ 2 veckor! :P Yeeeeah!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och se klart filmen... :P

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0