ÄNTLIGEN!

Idag har jag fått levnadstecken från familjen som spenderar några dagar i Spanien... Jag har nämligen fått kort från Mallorca! :D
Tänker typ inte träffa dom förens 3 veckor efter dom kommit hem, så man slipper skämas att man är så blek.. Dock kan jag träffa pappa ganska snart för han lär ha ändrat färg till röd! haha... Närå... Men nästan! :P
Men dom verkar ha de skönt iaf...

hmm... Nu ska jag nog ta och montera isär soffan... :/ Hur ska de gå kan man undra!.....
Alldeles själv såhär på en onsdagskväll.....................
IKEA ska iaf komma med en ny imorgon, den jag har nu har ju 2 fjädrar lossnat på på undersidan...

Så äre... Nu ska jag hämta skruvgrejjerna.......

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0