Trött söndag...

Igår var jag och Pillan på stan, fikade på Charm och kollade folk... Längesedan nu man var på stan en lördag för att bara slappa... Det gjorde vi jämt förut..! Men så är de väl nu när alla jobbar!
Efter en massa prat gick vi och besökte de flesta butiker... Men precis när vi skulle åka hem kom jag på att jag skulle ha en ny skiva... :) Så vi sprang på Åhlens och köpte några dvd:s (3 kr gick till bröstcancerfonden, bra gjort av oss!) och så fick jag med mig Daughtrys skiva hem... Sjukt bra cd... Buy it! :)

Senare så slappade jag och Pillan i hennes soffa framför våra filmer (The Notebook (sjukt bra grinfilm!) och Djävulen bär Prada!), Sing a Long och Extra Extra!... :D
Vi käkade också kanelbullar så klart och så vart det Chicken Nuggets mål på La Donken! :P

haha...
Dog ganska fort i sängen då jag kom hem iaf... Skönt...!

Idag ligger jag framför tvn och tittar på The Hills maraton typ... Snörvlar och har ont i halsen... Har faktiskt sovit till nästan 9 idag, grattis till mig! :)

Nu ska jag plocka ihop saker som ska slängas....

See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0