Cold...

Fryser som faan, jämt!
Tjocksockar på fötterna är sjukt skönt, och de är ju tur för dom sitter ju jämt på här hemma! :)

Så... Helgen då kanske man ska berätta om?!

Fredagen spenderade jag med Frida och Pillan på den sistnämndas soffa... :) Före de vart de Big Steak på Big Boy. Gott!

Igår vaknade man ju sjukt tidigt som vanligt!!!!!!! Så, jag gick på en promenad i solen... :D Skönt att rensa tankarna lite... Eller kanske inte tänka alls!
Sen vart det dusch och stan med Pillan och en fika på Charm... Rantade runt och snackade massa tok! :)
Hämtade sen upp lillebror A för att åka till pappa på middag och sedan teater på S:a Berget med Anna Norberg och Teliapappan Roland.. :)
Det var så roligt och rörigt! haha....
Pengarna eller livet! hette den...


Idag då, söndag, vaknade man tidigt igen trots en halv sen kväll igår...
Men iaf så gjorde jag som igår, tog mig en promenad med musik i öronen... Det är ruskigt skönt!
När jag kom hem vart det ett bad och en ansiktsmask! :P
hihi...
Sen har jag hunnit börjat läsa en ny bok... Gunillas man försvann heter den, verkar mycket bra..
Har även lagt ut lite grejer på Tradera som jag inte använder längre också. Ska bli skönt att bli av med de.
Sen har jag också varit till mamma och hämtat gardinerna till jobbet, dom blev inge bättre... Bara mer skrynkliga typ! haha....

Jo, jag har även suttit vid datorn och sett film, blev The Holiday. Och varför jag suttit här vid datorn är för att jag inte har någon dvd än! :D haha... Så här såg de ut ungefär..

Med sockarna på och ett glas mormors svartvinbärssaft i handen! :)

Nu ska jag se klart Ensam mamma söker sen blir det filmen I hennes skor under filten och med ljus tända...

Ha en fortsatt bra kväll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0