Nu är snart helgen över...

Kolla på de här...
   
 
Vaddå ego?! hahaha...
Bilder på mig, mig, och mig...några få på brorsan och mina vänner! hahaha....
Den 3e bilden är ett bevis på att pappor också kan vara klantiga då dom ska vara hjälpsamma! ;P
Det vart liksom fler hål i väggen än 2!
Kommer få måla över de nån dag.... *snark*

Nu har man jobbat 7 dagar i streck, dags för 5 till innan det är helg och man är ledig! *suck*
Men vi tar en dag i taget så kanske halsen repar sig och så ryggen också! :/
Måste ta och pyssla till det lite i hemmet också så man har det fint, inte massa skit överallt! Få det klart nån gång!

Nu ska jag iaf dyka ner i soffan igen och se slutet av Ensam mamma söker och käka min favvo glass...

Sen blir det nog till att inviga dvdn med filmen Oceans 13... :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Camilla

ÄNTLIGEN är jag med bland dina vänner :P

2008-11-17 @ 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0