Jag vill börja julpynta!

Idag har jag varit på stan en sväng på lyslördag! Dom tände upp all julbelysning i stan til låten "Det lilla ljus jag har..." .. :)
haha... Mysigt var de iaf, men kallt!
   
Bilderna är lite dåliga men fint vart de...

Så nu har man fått lite julkänsla, har faktiskt inhandlat en gran också, i plast! :) Så nu vill jag bara fixa fint med allt juligt... Ljusstakar, julstjärnor och så granen förståss! :D
Fast det är lite tidigt... Nästa helg får jag iaf börja för då är det 1a advent... :D

Har t.o.m. börjat kollat runt på en klänning till nyår, men... Jag vet inte riktigt än vad jag vill ha!
Ska man satsa på färg, mönster eller helt enkelt den lilla svart?!

Nä, undra jag om man ska ta och hoppa i säng... Orkar inte vara uppe längre + att det är kasst på tvn och det rinner ur ögat...
*suck & snark*

Ha en underbar natt tillsammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0