Host, snor, host, snor...

...Ja, typ så lever jag!
Och äntligen har njursmärtan gått över, peppar peppar! :)
Den var borta imorse och har inte kommit tillbaka...
Igår trotsade jag dock den smärtan och sydde mig en kudde av detta dösnygga tyg...

Resultatet kanske ni får se nån dag framöver...
Har inte hittat nått bra ställe att ha den på ännu..?! hmm...

Idag har jag jobbat kortdag, och tur va faan de.. För inte har jag mått särskilt bra sen jag kom hem inte...
Snorat och hostat omvartannat!.. Killas i öronen gör de också...
Och det är ett tecken på att en riktig fökylning satt sig i min kropp, det har jag iaf lärt mig!
Så man får väl se hur länge den här sitter i sig. 
Tills maj nästa år skulle jag kunna tippa!


Nä, ska nog ta och borsta tänderna, ladda med snorpapper på sängbordet och läsa ett par rader i boken innan det är dags att sluta igen dom blå!

Ha en underbara natt tillsammans...
*snor & host*

PS. Det snöar nu med... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0