Gevaliakaffe för oväntat besök...

Japp serreni!
Det har jag haft nu här på kvällskvisten....
Pappa & Karin tittade förbi och ville ha kaffe (Karin iaf!) och så hade dom med sig nybakta kakor! :D
Det var trevligt att dom tittade förbi för det var ju ett tag sedan dom var här nu. Och så slapp jag vara ensam en stund med... 

Sen tyckte också Karin att jag skulle ringa Vårdcentralen och få min rygg/njurarna(?!) kollade....
JA, något är det som gör fruktansvärt ont lite då och då... Det gör så jag inte kan stå ibland, och står jag ser jag ut som en gammal kärring! Eller så grinar jag....
Blir det lika imorgon så ska jag ta mig tid och ringa lilla doktorn! :/ Bläääää....
Jag hoppas bara att det är min lilla (än så länge) förkylning som spökar på i min kropp och hittar på en massa dumheter...
Jag vill INTE BLI SJUK!!!

Good night!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hoppas allt är bra :)

Vi måste ta o ses nått nu..

Och du.. vill du ha gratis kläder?

regristera dig på den här länken.. : http://www.gratismode.se/?c=12823

Blir du medlem där så samlar du poäng som du sedan kan byta in till presentkort.. helt gratis! :)

2008-11-19 @ 14:32:48
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0