Mina kära vänner...

...det blir ingen flytt innan helgen!
HSB kan ta och stoppa något där inte solen lyser snart!
Dom har inte gjort klart med deras papper och en gammal skuld från en gammal lägenhetsägare! Så jag får gått vänta tills onsdag, eftersom jag jobbar ärslet av mig på både måndag och tisdag!
Jag som hade tänkt ha klart tills den 14 maj då jag fyller år... Men som sagt, jobba ässet of blir det i en vecka då... Kommer ha det som Pillan haft de....
Sen hade jag ju planerat hela helgen och vad som skulle kunna hinnas med, nu är jag helt plötsligt ledig och tomt i kalendern... Även att jag kunde ha jobbat idag då, om det hade behövts! SKIT!
Och sen är det ju inte det bästa vädret för att kanske kunna muntra upp en via de, nä, då är det liksom mulet och pissväder utanför! KUL!

Så nu är jag ledig people! Vad ska vi göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0