Lägenhetsnytt

Imorgon får jag mina nycklar och så kommer soffan så fint hem till den nya adressen! :)
Sen är det också så att jag hyr nu i andra hand så länge, tills HSB fått tillbaka papper från de andra som bott där... Krånligt men det löser sig! It´s still mine! :D

Imorgon är det också dags att ge blod igen, alltid lika nervös för the big needle! :/ suck!
Sen ska man jobba, jobba och jobba lite till, som om man inte gjort annat dessa senaste dagar... BIG kaos på jobbet kan man säga, men det är tur att jag Sandra aka jojon finns till hands! haha....
Eller?! Det är iaf det man får höra nån gång ibland, att det är bra att man finns! Kul kul! Well needed at work alltså!

Sen har jag pratat med Barnens Hus, schemat för sommaren kommer snart! Tjohej! Och på lördag blir det ett 3-timmars igen... Tog på mig Linns pass som bytt med Micke... Så jag tar väl egentligen Mickes pass! hmm... Undra vad han ska hitt på istället! :P
Efter det 3-timmars passet ska man på Vickis dansavslutning... Dom har sån där uppvisning på Hedbergska! Brukar vara kul! tihii.... Och jag, hennes BIG sister har lånat ut sin dyrbara vita keps! Snällt av mig! :P


Ja, Sandra, det är inte likt mig att skada små barn, men hon har iaf inte fått några men, vi sparkar ju boll tillsammans så hon är inte rädd iaf! :/

Nu dags för nattpink sen sängen... :)

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ihhhh vad roligt med lgh..när får man se?:):)

Kram

2008-05-09 @ 10:40:33
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0