Lägenhetsnytt del 4

Idag har det åter igen varit jobb! :) Ingen lång dag dock men det var skönt... Hann då med lite i lägenheten istället!
Målat i hallen en gång... Så imorgon efter jobbet blir den klar! :P Då är det bara garderoberna kvar där...
Sen så har pappa och hans kompis en Håkan varit där ikväll också... Håkan (arbetar som målare!) har spacklat i vardagsrummet, köket och verkligen hela sovrummet... Fanns inget annat alternativ typ... Så imorgon ska det upp tapeter i vardagsrummet och köket... :D Tjoohooo! Vi närmar oss slutet....

Sen fick jag en glad överraskning när jag kom hem... Min present från la familia hade kommit!
Look at this...

Den officiella EM-tröjan med mitt namn!
Så nu kommer jag vara lika fin som Henke och hans tjej under EM... ;)
KÖNG!
Så nu väntar vi bara på första matchen mot Grekland den 10 juni! :)
Jag är laddad, är du?!

Nu ska jag nattkissa och hoppa i säng, imorgon blir den tidig morgon och låååång dag! :)

Ha en bra natt tillsammans...

Kommentarer
Postat av: djhenke

Satan vad snygg du kommer bli i din nya tröja, NU tycker jag att ni skall ta er upp till våran mini festival på Olles med bl.a. Dogge, Rigo från Infinite Mass och Ismen på scen under Sveriges första match mot Grekland =)

2008-05-20 @ 08:25:52
URL: http://www.djhenke.se
Postat av: Barnens Hus Micke

nu ha ja oså beställt en tröja :D dock en billigare :D hahah

2008-05-26 @ 17:01:45
URL: http://michaelhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0