Garderob, snicksnack och packning

Igår så jobbade man ju, men först hann man en sväng på stan... Köpte gröna ballerinaskor, två döskallehanddukar och några ljuslyktor... :)
Sen fick Madde hänga med på rundtur i butiken på jobbet, kundhjälpning och lite annat i telefonluren som tog tid på sig att komma till mig! haha.... Väl vid mitt öra frågade hon om jag kunde tänka mig jobba med henne i garderoben... Sure! :)
Väl hemma efter jobbet vart det powernap och mat och dusch innan man gav sig av till andra sidan stan och Maddes lya, vi såg körslaget och fixade håret...
Garderobsjobbet som för övrigt var på Primero och Club Eleven denna kväll gick bra. Synd var det, att det var lite lite folk bara! Och vi var trött av tråkhet och inte av hårt arbete när vi for därifrån, ett försöka på mat på MAX vart de också, men vi sket i de... :/ Lika bra de!
Sen var det bara sängen som kallade...

   
Madde med sin microfibermopp-mössa, das entrence, vi i våra fiina :/ t-shirtar har tråkigt!

Idag blir det packning och insamling av pengar! :P
För på onsdag gäller de, får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...vad söt du såg ut i din fina t-shirt..;)

2008-05-05 @ 11:16:40
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0