Våffeldagen

image91
Våffeldag i all ära...
Men tacka gudarna för killen på Carlings som ringde runt till en hel del andra Carlingsbutiker och fick tag på en tröja jag ville ha... :D (den fanns inte kvar i min storlek!)
Jappsipappsi! Så den dyker väl upp här i veckans slut, så då får ni se...
Annars har jag hittat ett par lovley pants som jag köpt! Baggy så klart.. och ett par trosor från Frank Dandy, inte att förglömma!
Sen har Camilla varit här och gjort mig sällskap till middag, då vi åt V Å F F L O R! ;P
Smaskens!

Sen har ich haft tvättstuga (tur det inte va mycket tvätt) och somnat på soffan till Ya-ya flickornas hemlighet (förmodligen i ett reklamavbrott!)... Nu sitter jag här och funderar på om jag ska använda den där gulgeggan inatt med och se om ögonen blir nå bättre...
Well we try again!

Go natt hattifnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0