När tänker min kropp bli frisk!?

Det kan man undra... Till sommarn kanske?!

Jahaja, har altså varit hemma idag, blir så imorgon med....
Så jag har suttit vid köksbordet idag och pysslat med lite påsk, vad får ni se längre fram mot påsk!
Sen har jag varit till pappas verkstad, och fixat med bilen... Bytt och byggt till ett nytt kupéfilter, för att köpa ett filter som passar exakt till den 20-åriga gamla bilen jag kör finns inte, de har bestämmt att den skulle gå ur sortimentet! Så då får man göra om och lägga till helt enkelt....
Och trodde ni det var jag som gjort allt detta som tog ett tag så hade ni fel, fel, fel...?! :P
Det är ju så klart min kära pappa som fått jobbat och svurit, jag kan ju inte sånt här...!

Sen har jag fått reda på att en av mina tre kusiner i Uppsala har fått en dotter... :D hihi...
En liten tjej vid namn Alina... :)
image79


Jaja, så var världen än en gång uppdaterad... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0