Melodifestivalen igen

image60
Och vinnarna vart dessa schlager drottningar!
Ännu ett bra val av röstarna (givetvis mig också!)..
Sen diggar jag Björn Gustavsson varje vecka, han är för himla söt han!
image61

Annars har det inte hänt så himla mycket här idag...
Har hämtat ut tågbiljetter till mig och mamma... Vi åker varsin tid med tåget på torsdag! haha...
Lite snö och sportlov blir det i Åre, längtar att få ta några svängar! aahh!
Sen har jag packat, fjälltrippspackningen... Den får följa med pappa och bror imorgon då dom far upp! Slipper jag släppa på tåget och krångla... :D
Sen har jag faktiskt helt ärligt suttit här framför datorn och inte gjort många knop alls...
Men man ska ju ha sånna dagar med!

Funderar på om jag ska gå och se Vantage Point imorgon!?
Nån som ska joina?!

Jaja.... Vi får helt enkelt se....

JO, vi har käkat hjortkött idag också.... Inte riktigt nån hit, segt!

Go natt hattifnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0