Okej...

Jag är skittrött och vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag känner endå ett måste....
Vad har hänt?! Hmm... alldeles för mycket... jobb, jobb och jobb så klart! Pysslingen med lgh:en går framåt, das badrum är klart nu, golv är lagt i sovrummet och hallen är också finished! :D
Ikväll har jag åter igen hoppat in på Gina och jobbat... :) Det är kul de...
Och efter de drog man en fika med Pillan, Malin, Stefan och Kicki! Nice...! :P

Sen har jag beställt klippning, änteligen...! Dock blir de inte förens 17e juni...haha... Men man får väl vara ett långhårigt monster tills dess då, kommer iaf vara fin i håret till midsommar, hoppas vi! :P

Nu ska nattkissa och bortsta tänderna och lägga mig...

Fresten, ingen som nappat på att följa med på Backyard Babies och Takida 9e augusti!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0