Söndag

..och inte superduperbra väder men sol är de iaf... Det kommer kanske vara fart i butiken idag! För de var det verkligen inte igår... :/
Börjar jobba om en timme ungefär, trevligt!
NOT!
Skulle hellre ligga i sängen idag och bara vara... Men får ta de på tisdag kanske! :)

Har inte hänt mycket sen i onsdags... Men det har blivit en hel del film med Pillan efter jobbet! :D haha... Förjäkla mysigt att bara ha en film att slå på och dega i soffan... Måste nog inhandla mig den där dvdn snart! :/

En kul grej har iaf hänt... Fick fin besök i går kväll från El Stockholmo...
Madde!

Hon är hemma över helgen för att träffa la familia och då svängde hon förbi mig för att se hur jag har de och prata lite... Värsta roligt! :)

Nä, nu ska jag ta och käka lite frulle och göra alla tusen grejer för att se någolunda fräsch ut! :P
hihi...

See ya....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0