En ganska händelserik dag

Bättre har den iaf varit motför igår då allt gick åt pipan!
Så idag har jag då sytt om min klänning till ett linne... vilket visade sig bli typ en klänning ändå och fortfarande inte bra... Provade typ hela garderoben innan jag skulle hämta Pillan för att dra på stan...
Vart dock som vanligt mina baggyjeans, ett linne och en kofta... Håret fick va som igår... Inte en s omgjorda flätor! haha... Jaja, va fan... Man duger väl... Lite iaf!

Sen på stan strosade vi runt och sen mötte vi upp Stefan för en fika på Charm, Malin och Kicki kom lite senare... Snackade massa goja och rantade runt lite till innan det vart barnpizza på Gonzan och sen drog vi på bion... Vi tyckte vi behövde de....
Vi såg...

Grymt bra, precis som den första! :D
Pillan och jag var skit nöjda!
Sen har vi bara degat på hennes soffan... Nu sitter jag här och ska snart slita mig för att hoppa i säng!
Jobbar gör man ju imorgon och hela helgen!

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0