Efter festen...

Ja, Gatufesten är över för iår... Vi har överlevt igen! ;D
Man kan väl sammanfatta så här då: jobb, fylla, HÅKAN, The Ark, E-Type, MAGNUS UGGLA mfl, langos, älgwok, skum i fontänen, halvbra väder, mycket skratt och helt sjukt roligt!
Fick även en beundran av min Nike jacka som är rosa och orange av en kille... haha.. :P
Vi brukar alltid hitta på nått crazy, men iår tror jag inte vi har gjort nå... :/ Tråkigt!
               
  
Jaja... bara att vänta tills nästa år nu då!!! Eller nåt?!
Ser dock fram emot Backyard Babies och Takida på Folkets Park i augusti! :D

Nu ska jag förbereda det sista innan jag drar till jobbet....Imorse var man uppe tidigt och tvättade lite :D
Nu är pappa och hans granne här och hjälper mig med listerna... Och lite annat! Har hunnit med sjukt mycket här på morgonen, det är bra det för då kan jag verkligen vara ledig på torsdag! :)

Ha en underbar dag i solen, själv ska man kränga leksaker! :P

Kommentarer
Postat av: Chris

Jag ser också framemot det massor!!!! FAN vad kul vi ska ha =) puss

2008-07-11 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0