Årets första dopp

Jo, det är sant... Årets första dopp är taget, igår! :D
haha... Lite väl sent in på sommaren kanske... Men så äre...!  Det vart iaf jag, Camilla och Pillan som drog ut till Deltat/Smacken efter jag slutat jobbat... Riktigt nice! Dock lite kallt i vattnet eftersom det är havet vi pratar om men va faan, man är ju härdad! haha.....

Sen är jag och en tjej på jobbet asstolta... Vi lyckades igår med att sälja den sista största poolen vi hade kvar! :D
Tjooohoooo! Strongt jobbat!

Idag jobbar man med... Ska tydligen bli ännu varmare än igår.. Då blir det gräsmattan utanför på lunchen! :D
Nä, nu ska jag käka frukost och pilla på lite innan jag ska fara....


Kom ihåg: Använd solskydd!


Tjena mors...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Thanks Mumin, vi ska njuta och sola hela veckan!

Absolut var toklänge sen vi sågs eller pratade nu, starkt att ta första doppet..mitt första dopp blir i Turkland.. haha..jag är en riktig badkruka! :)

Hoppas det går bra att jobba så hörs vi när vi kommer hem!

Kram

2008-07-25 @ 08:34:19
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0