Tydligen dags för en uppdatering!

Jag måste ta och sluta handla saker och kläder och diverse annat tjafs!
Och sen måste jag även framkalla en massa kort! Köpte 3 st Retroramar från Lagerhaus häromdagen som jag tänkte ha i mitt fönster med några "trevliga" kort på mina vänner! :P
Så mina vänner har ni nå fina/"fina" kort på oss tillsammans?!?
hmmm...
Så jäklarns skönt att det är fredag och helg imorgon... Börjar halv 10 och slutar halv 4! Wunderbar!
Känns som om festen i lördags tog stryk på hela veckan... (bilder från den btw, finns på A-Ls blogg, jag orkar inte lägga upp! Och länk till henne ser ni på höger sida!) Varit extremt slöööö!

Appropå att handla och de...
Här är skorna som jag köpte i fredags...

Och idag har jag stöttat aids-forskningen genom att köpa Timbalands designade tröja på HM...
 (fick köpa killmodellen för tjejmodell var slut i butiken och på nätet! Sluta handla de jag vill HA!!!)

Nu kallar kudden och värmen under täcket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0